vasekuchyne.cz se mění na více zavřít

Vrácení zboží a reklamace

Jsme tu pro Vás: Po-Pá 8.30-17.00 hod., tel.: 725 855 050, e-mail: info@popasta.cz

Někdy se může stát, že se zboží poškodí, nebo s ním nejste z nějakého důvodu spokojeni a chcete jej vrátit. Mrzí nás, když se to stane, protože je to pro vás nepříjemnost, ale někdy se to stane. Níže popisujeme, jak takovou věc napravíme:

Rozlišujme prosím tyto stavy, abychom se vyhnuli nedorozuměním:

  • Reklamace zboží - bylo vám dodáno zboží, které podle vás vykazuje výrobní vady. 
  • Reklamace dodávky -  bylo vám dodáno jiné zboží, než jste si objednali, případně jste převzali zásilku od přepravce a zjistili jste, že zboží bylo doručeno poškozené / rozbité
  • Vrácení zboží - zboží chcete z libovolného důvodu (nelíbí se vám ve skutečnosti atd) vrátit. Na to vám garantujeme právo po dobu třiceti (30) dní od doručení zboží.

 

Vrácení zboží - do 30 dní

U nás koupené zboží můžete do 30ti dní ode dne doručení bez udání důvodu vrátit.
Stačí jej přiměřeně zabalit a odeslat na naši adresu zpět spolu s číslem objednávky a informací o čísle účtu, kam Vám máme vrátit peníze (využít můžete i formulář pro vrácení zakoupeného zboží - odstoupení od kupní smlouvy). 
Zboží můžete vrátit i osobně na jakékoli prodejně Potten & Pannen - Staněk.

Pamatujte na následující:

  • vrácené zboží nesmí být použité, poškozené nebo jinak znehodnocené
  • nakupující doručí vrácené zboží osobně nebo poštou na vlastní náklady na adresu prodejce
  • bylo-li s dodáním zakoupeného zboží spojeno dodání dárku či jiné i cenové zvýhodnění, je nutno vrátit i tento dárek/cenově zvýhodněné zboží

Pokud bude zboží poškozené či použité, či pokud bude poškozen obal (nebo bude zcela chybět), může být vrácená částka přiměřeně snížena, v ojedinělých případech může být vrácení odmítnuto.

Reklamace zboží

Prosíme vás, abyste ihned po dodání zboží zkontrolovali, zda zboží přišlo v pořádku a ve kvalitě, jakou jste si objednali. Pokud ne, neprodleně nás kontaktujte (do tří kalendářních dní po doručení zboží, nejlépe emailem) a uveďte číslo vaší objednávky (je na faktuře u dodávky) - takové zboží vám bude vyměněno kus za kus obratem poštou. Takovéto reklamaci říkáme Reklamace zboží při doručení.

Pokud se v průběhu záruky na zboží (ze zákona dva roky, u některého zboží může být záruka prodloužena) vyskytne na zboží vada, kterou považujete za výrobní, podívejte se, zda jste dostali s dodávkou zvláštní Záruční list. Na něm je popsán postup reklamace - tou může být například doručení zboží do autorizovaného servisu. Pokud žádné zvláštní instrukce ke zboží nebyly, nebo už jste je někam založili, kontaktujte nás a dohodneme způsob vyřízení vaší reklamace. Takovéto reklamaci říkáme Reklamace zboží v záruční lhůtě. Pozor: reklamovat nelze opotřebení, například otupení nožů atd. (otupené nože si můžete nechat naším prostřednictvm znovu nabrousit u výrobce)

Jak doručit reklamované zboží?

1. Kontaktujte nás (tel.: 725 855 050, e-mail: info@popasta.cz) a my objednáme přepravce, který u Vás zboží vyzvedne a doručí jej k nám.

2. Reklamované zboží odešlete na naši adresu: Potten & Pannen Staněk group s.r.o., POPASTA.CZ, Obchodní 110, Čestlice, 251 01 (Po-Pá 8:30 - 17:00)
(v případě uznání opravněnosti reklamace Vám budou přiměřené náklady na poštovné proplaceny)

3. Reklamované zboží přinesete na kteroukoli prodejnu Potten & Pannen Staněk.

 

Reklamace dodávky

Poslali jsme vám něco jiného? Přijměte prosim naši omluvu a informujte nás o situaci na kontaktních údajích. Podle toho, co se stalo, se domluvíme, jak situaci vyřešit.
Bylo vám doručeno rozbité zboží, kdy došlo k jeho poškození při přepravě?

  • nevyhazujte obalový materiál
  • máte-li možnost, zboží vyfoťte a to včetně obalového materiálu
  • kontaktujte nás pro operativní řešení vzniklé situace - na emailovou adresu info@popasta.cz

Ihned po doručení fotografií doručené zásilky (je důležité nafotit celou zásilku a co nejlépe zdokumentovat obalový materiál a zároveň vyfotit i rozbitý výrobek, prosíme nevyhazujte obalový materiál ani po pořízení fotografií, kompletní záslku včetně obalového materiálu je nutno předat zpět přepravci) vám obratem odešleme nový výrobek, nahlásíme reklamační událost u přepravce, který vás následně bude kontaktovat pro domluvení termínu odvozu rozbitého zboží (bohužel nelze domluvit doručení nového výrobku a zároveň odvezení rozbité zásilky týmž vozem). Následné administrativní řešení reklamace se již odehrává pouze mezi námi a společností PPL.
Nemáte-li možnost pořídit fotografie, kontaktujte nás a my nahlásíme reklamační událost, zdokumentování rozbité zásilky je pak v gesci společnosti PPL, rovněž nový výrobek vám bude odeslán až po administrativním vybavení reklamace přepravcem. I zde platí - nevyhazovat ani obalový materiál.